aku...

salam,

dengan namaMu Ya Allah SWT Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang yg mciptakan aku dengan sbaik-baik kjadian,kehidupanku disini keranaMu...Mohon petunjuk dan NurMu ya Rabbi...

aku adalah insan yg tidak perfect kseluruhannya...namun aku adalah sebaik2 kejadian yg dijadikan oleh Allah diatas muka bumi ini...dilahirkan dgn beragamakn sbaik2 agama,islam Allah...adalh satu nikmat yg xkn habis disusun oleh kata2 dan xkn dpt digmbrkn oleh sejuta mata...
kehidupanku sederhana, namun kbhagiaanku lbh besar krn kelahiranku dinantikan dgn kebahagiaan dan kegembiraan...wlau bukan itu yg waliku ungkapkan,namun ku tahu...tiada ibu bapa yg menangisi sebuah kelahiran dr benih mereka sendiri mlainkan tangisan kegembiraan...


disini,aku baru bertatih untuk menjadi seseorang...
aku ingin melihat dengan berjuta pndngn...
aku ingin berkata dengan berjuta perkataan...
aku ingin mendengar dengan berjuta pendengaran...
aku juga ingin mencari...
mencari apa yg aku rasa aku boleh perolehi disini...


insyaAllah...
w'alam...

No comments:

Post a Comment